Listan del 1

Tänkte slänga in en lista, som egentligen är på 100 frågor, men kortar ner den och skriver lite allt eftersom. tagit den från min kompis Matilda:)





SENASTE:
Dryck: Mellanmjölk från Hjordnära
Telefonsamtalet: Pappsen:)
SMS: Från Syster Ida  
Sång du lyssnade på: Introducing me - Nick Jonas
Gången du grät: Hm.. I måndags på Matchen mot Mullsjö tror jag att det var.

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Kan ju inte precis säga att jag har dejtat någon, för det skulle vara att ljuga.
Har någon varit otrogen mot dig: Nej, det kan inte ha hänt eftersom jag inte har varit tillsammans med någon.
Varit kär?: Självklart, kan säga att jag är det nu;)
Förlorat någon speciell person: Mjo.. det har jag.  
Varit deprimerad: Nej, kan inte säga deprimeard, men väldigt nere...
Varit så trött att du somnat sittandes: Nej det tror jag inte, eller joo, någon gång i soffan:)


Kommentarer
Postat av: luddi ")

haha kolla hur det blev.

2010-08-25 @ 19:25:43
URL: http://www.nogg.se/luddi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0