I´m a Sneakers lover :)<3

Som alltid när jag tittar runt på olika hemsidor, så är det stadium.se som jag fastnar för, på grund av deras snygga kläder, väskor jaa allt, allra helst all dessa snygga sportiga sneakers :) Jag har ju ett par nike sneakers, men hittar ändå så flera snygga par, som jag mer än gärna skulle vilja sätta tänderna i , eller i alla fall fötterna:)
Det jobbigaste är att allt snyggt ska vara så dyrt, jag vill liksom inte betala 800kr för ett par skor som jag kanske bara använder den här hösten och inte mer. Men titta kan man ju alltid göra, eller hur?:)



Av de här tre så är det verkligen Björn Borg skorna som är den stolta ettan, de är så stilrena och enkla, man kan ha dem till vilka färger som helst och man ser ganska häftig ut i dom:) Fast de kostar att ligga på topp med märken också, 699 kr, men mina Nike sneakers kostade ju 900 egentligen, men köpte dem för 700kr så varför inte köpa dessa snyggingar liksom :) Får nog tänka över det lite, men drömma det får man ju alltid göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0