Any way you want it, thats the way you need it!

OMG! Pappa fixade datan genom någon slags återställning, typ så som den var för några dagar sedan. Blev så himla glad och nu har systeryster lagt över alla bilder på den "bärbara" hårddisken, så nu har vi bilderna i väldigt tryggt förvar, om inget annat skulle hända vill säga.

Kan inte sluta lyssna på Glees Journey medley, det är nästan FÖR bra alltså:) Jag är inte så tekniskt duktig, så jag får be någon hjälpa mig att lägga upp videon från youtube på det framförandet här på bloggen:) Ibland är jag bara lite för blond, eller som ett kinderägg: mörk utanpå, men vit inuti:) Har hört den väldigt många gånger ska jag säga er:) Hehe..


P.S. Inte jag som tagit kortet, tog det från google:)


Kommentarer
Postat av: missYesBox

jag gillar kinderägg:)

2010-08-27 @ 22:11:32
URL: http://missyesbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0