Tröttdag

Torsdag är idag lika med Tröttdag.. Jag har varit sjukt trött hela dagen, har frusist och svettats om vartannat:/
Vi har haft en toppendag inne i U-Hamn idag. Vi började med att äta på Kina och sen blev det att gå i ett par affärer:) Fanns sjukt mycket söta killar på stan idag, i vanliga fall så brukar det inte finnas det, eller jag tänker inte på det:) Och man behöver ju inte gilla alla bara för att man tycker att de är snygga/söta, som en del personer i min nöret säger hela tiden. Okej, att jag nu har en väldigt blandad smak när det gäller killar, men det är ju inte bara utseendet som betyder något, även om det faktiskt betyder en hel del. Det kan man inte säga att det inte gör, för det gör det. Men det betyder inte att jag är heelt utseendefixerad, så länge en kille är snäll och omtänksam, så tycker jag att han är helt okej:)
Men nu kanske jag inte ska prata mer om killar, kan ju bli lite långtråkigt:)
I morgon bär det av till Falköping för att bada:) Kommer säkert bli skitroligt:D

Hittade en fin bild på mig:)


Kommentarer
Postat av: eelvejjjseen

va söt! :) ska inlägga snartr dåe!:):)

2010-04-07 @ 10:04:32
URL: http://eelvejjjseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0