Träning senare idag...

Igår så var två av mina kusiner med familjer här, eller ja bara en av dem har familj, men det var mysigt i alla fall:) Fast var inte hemma när de kom, var på Kullaborg och stäadade, satte i nät i målen m.m så himla tråkigt, men det är ju behövligt, med tanke på att det snart är dags för matcherna att sätta igång:) Våran första match blir 2/5, och det är inte såå himla långt kvar:)
Jag och min kusins underbara fru, var ute och gick en sväng i skogen, och i kohagen. Men det var inga kor i hagen, vilket var väldigt tur:) Vi tog väldigt massa kort, både fina och knäppa kort, tänkte lägga in ett urval av bilderna nu:


Första bilden är på TinTin, världens underbaraste lilla hund, han ser lite komisk ut just på det här kortet, men han är väldigt gullig:)

Jag vet att jag ser lite wierd ut, men bilden blev lite bra faktiskt:)

Yeah...


Kommentarer
Postat av: eelvejjjseen:)

yeah mama! :P

2010-04-12 @ 18:24:02
URL: http://eelvejjjseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0