Natti Natti.. Eller inte..

Om ungefär en havltimma, eller 35 hela minuter om man ska vara riktigt noga (när jag skrev detta alltså:)), så börjar Cougar Town:) Det är riktigt efterlängtat kan man säga..
Den första skoldagen efter ett helskönt Påsklov, brukar inte vara precis den roligaste, men jag överlevde faktiskt och det är ett stort plus:) Jag hade ju kvällens träning att se fram emot. Inget kan vara bättre och mer uppigande än en efterlängtad fotbollsträning, på GRÄS!! För första gången i år, det var riktigt skönt att känna gräset under skorna när man sprang, eller känna bollen mot sin fot:) Inget går upp emot det alltså.. Vi har ju snart seriepremiär, och det är något som jag kommer se fram emot:) Det känns dock som att man inte är i världens toppform, men det kan bara bli bättre än vad det är.

Förutom fotbollen så har dagen inte varit så jättekul.. eller skolan har varit bra och så, men alla läxor man har gör så att jag snart kommer att smälla av.. allvarligt talat, hur mycket tror lärarna att eleverna pallar. Det känns ju som om man inte gör något annat än sover, pluggar, sover och går på toa därimellan. Visst att vi ska kunna klara av alla läxor och så, men då kanske de inte behöver ge oss allt på en gång. Vi har haft värsta stora svenska saken, som ska vara inne på Måndag, plus en muntlig redovisning av våran författare och böckerna vi läst. plus prov nu på fredag, i So:n, men det hjälper min sjysta tränare mig med, så det kommer säkert att gå bra:)
Fast det känns verkligen att man går sista terminen i grundskolan och att det bara är 9 veckor kvar.. Det känns verkligen helt unbelivable, om man säger så. Kan inte fatta att de här 10 åren redan är slut, fast på ett sätt är det för himla skönt och på ett annat är det nästan lite sorgligt. Men sen på gymnasiet så får man ju läsa vidare till det man vill, så då kommer jag nog vara lite mera positiv till skolan, man får ju hoppas i alla fall:)

Nu ska lilla jag ta en kopp kaffe, eller ett glas Obo´y, har inte bestämt mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0