Myslördag:)

Idag för ett par timmar sedan åkte min systers kompis hem, hon sov över ifrån igår till idag:) Det var mysigt, för igår tittade vi på Beck I stormens öga och sedan Äntligen Midsommar:)
Jag tittade bara på halva Beck filmen, då jag är lite emot sånna filmer, är ju ganska lättskrämd av mig, men den var vädligt bra, tycker att den är sevärd:) Men inte Äntligen Midsommar, det var ganska kass, i alla fall tycker jag det. Den var ganska knepig och så, men det känns som om man ska se den för att man ska ha sett den liksom:)
Nu sitter jag här nere med systers dator, medans hon spelar The sims 2 på våran stationära dator, den som egentligen brukar sitta vid:)

Bjuder på en av systers bilder:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0