Jag är den jag är...

Skoldagen har varit ganska seg egentligen, förutom att vi gick ut på en promenad i det underbara vädret på NO:n, det var härligt:) Sen efter skolan så blev det att gå ner till Ica och köpa glass med Sara, även om jag äter en glass i genomsnitt varje dag, så är det en helt annan sak att äta glass tillsammans med en kompis, i alla fall om det är varmt ute, annars är det ju ingen idé.
Jag måste bara få säga en sak som jag har tänkt på hela dagen, att om man ser en person, som man tror är någon man känner/tycker om, så slår hjärtat ett extra slag och man blir alldles varm i hela kroppen, och sen så sjunker hjärtat som en sten när det inte är den personen:( Det är så jobbigt och väldigt tråkigt...
Nu ska jag som alltid sitta här tills det är dags för Grey´s Anatomy:)


Kommentarer
Postat av: Settergren

Jag vet hur det känns gumman <3

2010-04-15 @ 22:36:00
URL: http://bloggplatsen/settergren.se
Postat av: settergren

bloggadressen var såhär ist :P

2010-04-17 @ 22:38:02
URL: http://settergren.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0