"Fleschigt är det ny bra"...

Haha rubriken är ju bara för bra, om jag får säga det själv, och tänk för att jag får det:)! Det är mitt och Eelvejjjseens nya ord.. Vet inte hur vi kom på det, men det låter i alla fall roligt och har en härlig klang i sig

Hah det låter som om jag pratar om någon sång eller något..
Idag så har vi på elevens val, Jag, Eelvejjjseen och Andrea, valt vilken låt vi ska sjunga på Niornas Cabaret:)
Det är något våran skola har varje år, som betyder att Niorna får göra sin egna "show" eller vad man nu säger och sen så har vi ett par föreställningar:) Jag kommer ju dö av scenskräk, men det är nog ingen som bryr sig om jag ligger där framme helt avsvimmad... hahh skämt å sido:)
Nej, men jar har verkligen scenskräk och ska försöka komma över den genom att sjunga med mina härliga vänner:)
Nu ska jag bara vila och lite innan Grey´s Anatomy börjar om en timma:)


Kommentarer
Postat av: eelvejjjseen:)

det vore inte så värst Flaschit om du skulle göra det, men om det sker, singar vi bara vidare sörru ;) (eller kanske inte.. :P)<3

2010-04-12 @ 18:26:10
URL: http://eelvejjjseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0